Monday, March 22, 2010

tendering...

Resignation letter.

"
Dear [Recipient's name]:

Yesterday I woke up and realized that this is the worst career experience I've ever had. Therefore, I'm officially notifying you of my resignation from [company name]. My last day will be today.

This company has many problems. [insert problems here]

On top of that, I can't stand to work for you any longer. You, alone, have been a constant source of pain and suffering for me ever since I started this job. I can't understand how you made it this far in the professional community.

Today is a great day for me. I will never have to see, hear or listen to you ever again. Goodbye, and good-riddance!

Warmest Regards,

[Your Signature] "

haha ok just kidding. i mean it was just so funny cant imagine if there's actually a person who wud tender such resignation cmtu je. haha gali kubur sndri ke ape..

ok roger n out (for lunch) :)

11 comments:

Uswah said...

hahaha..berani la ko kalo send ni kat bos!! mmg kena saman kot!

a passerby said...

haha jgn risau.. kite takde la thoughtless n stupid camtu skali hahaha

Naaiemah said...

Aihhh cuaknye perasaan nak tender surat resign haritu!! Cey tetibe teringat.

diyanatahir said...

jika acik la boss nya..rasa sadis sgt!!..rasa kejam nyer akuuu..huhu

a passerby said...

hahaha tuh aaa.. takde kot org hantar surat gitu.. kalo ade pun.,.. die letak anonymous, surat layang abes. haha

uwa said...

per...ko dah nak tender ke?
beb, haku rasa nak copy paste je surat ko ni kasi kat Dr haku!!
memang dah tak tahan lagi!!!
huhuhuh~~~

alak said...

hahah yeke camtu skali ke teruknye?? huhuhh bersabar je la uwa... at least ko tgh bercuti2an skrg. haha

btw awat hang tak update blog?! bz mommy huhh?

Dr Nurul Yaqeen said...

good one alak.
I can easily send this letter to my ex-nephro department boss of HKL (whom have retired already), and my ex-consultant and ex-specialist in nephro dept. It serves and describes them well haha

alak nampak sumenye dah ex..dan semuanya dari dept yg sama..
dan nampak ky dah nak quit dari HKL..

dunno..when I can work in Ampang Puteri or other nice private hospital already

but no pencen..so how?

Naaiemah said...

hahaha. bile ky habis kontrak?

ky nampak nak tampal aje surat resign tu kat sume softboard hkl..

suri said...

giler puas hati habis!!! like it

a passerby said...

haha apsal sume nephro. haha ade kwn alak tgh wat housemen kat hkl. die pun mcm byk gile kot koleksi cite2 korea & jepun. bole la ky rujuk die utk menghilangkan stress nanti. hehe

org medic mmg suke cite jepun/korea hard core eh?? haha

ha ah bile abes kontrak bole la apply ampang puteri. hehe takpun bukak klinik sndri.

tikah: kann???!! hahaha tp cm evil gile ahh..